Am avut cont pe vechiul site si nu ma mai pot autentifica. De ce?

Din pacate trecerea la noua platforma a insemnat un nou mod mai simplu de autentificare si preluare a datelor personale, iar datele anterioare nu au putut fi preluate.

Ce inseamna plata ramburs?

Plata ramburs reprezinta plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Ce este biletul electronic?

Biletul electronic este o modalitate foarte comoda si sigura de a achizitiona bilete la evenimente. Odata plata efectuata,veti primi prin email biletul dumneavostra in format electronic. Acesta are valoare de factura si pe baza lui se face accesul in spatial de spectacol. Biletele le veti gasi mereu si in sectiunea contul meu a site-ului.

Ce carduri nu sunt acceptate?

In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu procesatorul de plati prin card folosit pe site-ul www.Tickestore.ro: EuPlatesc.

La platile prin card banii ii ia www.Tickestore.ro din contul meu?

Operatiunea de plata prin card este gestionata in intregime de partenerul EuPlatesc.

Ticketstore.ro pastreaza datele mele de card?

Nu. Procesarea platii este facuta de EuPlatesc, partenerul nostru. Datele tale sunt transmise intr-un sistem securizat (https) si nu pot fi interceptate de o terta parte.

Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.Ticketstore.ro in acest sens?

In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de www.Ticketstore.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin procesatorul de plati EuPlatesc.

De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?

Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

 Pot selecta singur locurile dorite?

Da! La evenimentele cu locuri pe scaune, in majoritatea cazurilor este disponibil un plan de sala de pe care puteti selecta exact locurile dorite. Exceptie pot face cazurile in care organizatorul decide sa vanda bilete cu acces general, chiar daca locatia de desfasurare are locuri. Pentru evenimentele cu acces general in locatii fara scaune, planul de sala nu apare, urmand sa selectati doar numarul de bilete dorit.

Toate locurile sunt gri si nimic colorat. De ce?

Nu mai sunt bilete disponibile online pentru spectacolul ales.

Se poate elibera factura fiscala?

Biletele sunt documente deja fiscalizate, prin urmare nu aveti nevoie de factura fiscala.

Daca intru pe www.Ticketstore.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?

Biletele dumneavoastra sunt tinute in cos pentru 30 de minute. Daca nu ati finalizat comanda in acest interval, rezervarea este anulata.

Newsletter
Introduceti adresa de e-mail

Abonare la newsletter

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimele evenimente si noutati. Va trebui sa va confirmati adresa de e-mail si va puteti dezabona oricand doriti.
Ticketstore
Smart Ticketing & Logistics S.R.L
Registrul Comertului: J40/596/2013
CUI: 31112535
L-V, 09:00-18:00
office@ticketstore.ro
0773 963 301
© 2018 ticketstore.ro.
Toate drepturile rezervate.