Ce inseamna plata ramburs?

Plata ramburs reprezinta plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Ce este biletul electronic?

Biletul electronic este o modalitate foarte comoda si sigura de a achizitiona bilete la evenimente. Odata plata efectuata, veti primi prin email biletul dumneavostra in format electronic. Acesta are valoare de factura si pe baza lui se face accesul in spatiul de spectacol. Biletele le veti gasi mereu si in sectiunea contul meu a site-ului daca aveti comanda plasata dupa crearea unui cont.

Ce carduri nu sunt acceptate?

In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu procesatorul de plati prin card folosit pe site-ul nostru - www.EuPlatesc.ro

La platile prin card banii ii ia www.Tickestore.ro din contul meu?

Operatiunea de plata prin card este gestionata in intregime de  procesatorul de card EuPlatesc.ro

Ticketstore.ro pastreaza datele mele de card?

Nu. Procesarea platii este facuta de EuPlatesc.ro, partenerul nostru. Datele tale sunt transmise intr-un sistem securizat (https) si nu pot fi interceptate de o terta parte.

Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.Ticketstore.ro in acest sens?

In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de www.Ticketstore.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin procesatorul de plati EuPlatesc.

De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?

Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

 Pot selecta singur locurile dorite?

Da! La evenimentele cu locuri pe scaune, in majoritatea cazurilor este disponibil un plan de sala de pe care puteti selecta exact locurile dorite. Exceptie pot face cazurile in care organizatorul decide sa vanda bilete cu acces general, chiar daca locatia de desfasurare are locuri. Pentru evenimentele cu acces general in locatii fara scaune, planul de sala nu apare, urmand sa selectati doar numarul de bilete dorit.

Toate locurile sunt gri si nimic colorat. De ce?

Nu mai sunt bilete disponibile online pentru spectacolul ales.

Se poate elibera factura fiscala?

Biletele sunt documente deja fiscalizate, prin urmare nu aveti nevoie de factura fiscala. Cu toate acestea, dacă aveți in contabilitatea firmei dumneavoastră nevoie și de factura, solicitați acest lucru pe e-mail office@ticketstore.ro

Daca intru pe www.Ticketstore.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?

Biletele dumneavoastra sunt tinute in cos pentru 30 de minute. Daca nu ati finalizat comanda in acest interval, rezervarea este anulata.

Sunt persoana cu disabilitate si doresc sa beneficiez de bilet gratuit. Cum il pot obtine?

Pentru a beneficia de gratuitate te rugam sa contactezi direct organizatorul fie pe pagina  lui de facebook fie pe facebook event. Datele companiei organizatoare le regasesti si pe pagina evenimentului in partea de jos a descrierii spectacolului.

Newsletter
Introduceti adresa de e-mail

Abonare la newsletter

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimele evenimente si noutati. Va trebui sa va confirmati adresa de e-mail si va puteti dezabona oricand doriti.
Ticketstore
Smart Ticketing & Logistics S.R.L
Registrul Comertului: J23/1019/2023
CUI: 31112535
L-V, 09:00-18:00
office@ticketstore.ro
0722 119 194

© 2018 ticketstore.ro.
Toate drepturile rezervate.